الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

اولین

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

سلام

هیچ وقت فکر نمیکردم که اگر بخوام توی دنیای مجازی هم جابجا بشم حس کسی رو داشته باشم که بعد از سالهای طولانی زندگی در یک مکان خونه‌اش رو فروخته و میخواد ساکن یک خونه‌ی نو و جدید بشه. 

از یک طرف شوق و ذوق برای آشنایی با یک محیط جدید و از طرف دیگه دل بریدن از تمام دلبستگی‌هایی که از محیط قبلی داشتی.

به هر حال بعد از مدتها دوری از نوشتن، اومدم اینجا که شروع کنم. دلم میخواد خونه ای که دارم میسازم پر از گرمی و روشنی باشه و پر از اتفاقات خوب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
الهام پرتو

نظرات  (۴)

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۹ رضا فاطمی
سلام بر شما
بسیار خوش اومدین..
امیدواریم در اینجا موفق باشید... و به اهدافی که دوست دارید برسید.
بدرود.
پاسخ:
خیلی ممنونم از شما
امیدوارم شاهد مطالب بیشتری ازت باشم الهام جان. خونه ی جدید مبارک.
پاسخ:
مرسی عزیزم
خونه جدید مبارک...
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۳۱ مرتضی علیزاده
سلام
خوش اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی