الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

آشفته ام

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ
شاید این روزها باید خیلی خوشحال باشم و ذوق کنم برای اتفاقاتی که برام پیش اومده ولی واقعیتش نه خوشحالم و نه حال خوبی دارم. این روزها دلم راه خودش رو میره و عقلم هم راه خودش رو. منم نشستم سر دوراهی و کشمکش این دوتا رو تماشا میکنم. هر کدوم از این دو با منطق خودش میخواد من پا توی مسیرش بذارم و همراهش بشم. اما با هر کدوم که میرم از نیمه ی راه دوباره برمیگردم سر همون دوراهی.
اصلا این روزهام رو دوست ندارم.
خیلی آشفته ام و این رو از این چندتا خط نوشته میشه فهمید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
الهام پرتو

نظرات  (۶)

انشاالله که هر چی خیره همون پیش بیاد.
گاهی لازمه کمک بگیریم از یه مشاور خوب و این اصلا بد نیست.
پاسخ:
ممنون از دعای خیرتون

اول بذار آیکون آدم فضولو بذارم بعد برم سراغ کامنتم:)) دو حالت داره یا با کسی که دوستش داری آشنایی خیلی نزدیک پیدا کردی :)) یا این که ارشد یا دکترا قبول شدی . یعنی اتفاقای خوب این روزا ازین دو حال خارج نیست. لااقل همه ی دور و بریای من گرفتار این دو مقوله هستن . که خب همش خوبه و خیره. به نظرم حرف دلتو گوش کن . خدا هم که جاش تو دله نه تو عقل در نتیجه بیشتر میتونه کمک کنه. 
برات بهترینارو آرزو دارم دوست خوبم
پاسخ:
اول اینکه شما عزیز دل هستی
دوم اینکه نه متاسفانه هیچ کدوم نیست.
و اینکه شرمنده‌ی دلم هستم که نتونستم به حرفش گوش کنم.
1.غم های ما اندازه صحرا بزرگند ما را نمی فهمند آدمهای کوچک
2.خیلی نگذشته از اون پست رمزداری که نوشتم توی وبلاگم.اما بعد اون گوش دلم رو یه جوری پیچوندم تا به خودش بیاد.الهام در مورد دلت با یکی حرف بزن درد و دل کن و ازش راهنمایی بخواه.مثل من نشو.این همه وقت خودم رو و فکرم رو مشغول اتفاقی کردم که نباید میکردم.اونم بخاطر حرف دل.الان فهمیدم چرا اونجوری بودم.حتما حتما با یکی حرف بزن.
پاسخ:
ساجده جان یه موردهایی هست که هیچکس نمیتونه به آدم کمک کنه چون میدونی که اگر قرار به حرف گوش دادن باشه که به حرف عقلت گوش میدی. 
گوش به عقل باش نه احساس .. همین 
پاسخ:
گفتنش آسونه... همین
الهام جان دل هم یه جاهایی سر عقل میاد.هر چند کم ولی میاد.
یه وقتها یه حرف میتونه یه راه برات باز کنه.
حواست باشه"در زندگانی را که گل نگرفته اند"
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۲ مرتضی علیزاده
سلام
خبرها حاکی از پیروزی عقل است ! ؛) خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی