الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

در سوگ زهرا

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ
چند روز پیش بعد از مدتها اومدم و مطلبی گذاشتم که پر بود از حس های بد اون روزم. اون روز از صبح حال خوبی نداشتم بدون اینکه دلیلش رو بدونم بی حوصله بودم و دلم گریه میخواست. تا اینکه ساعت 3 بعدازظهر باخبر شدم که خاله ام به همراه خاله ی دیگه ام و دخترهای اون که یکی 17 ساله و اون یکی 12 ساله بودن توی جاده اصفهان تصادف کردن و دختر کوچیکه در دم فوت شده. واااای که چه خبر بدی بود. وااای که چه صحنه ی بدی بود سپردن زهرای کوچیک به دل خاک وااای که سخت بود و هست دیدن چهره ی کبود و زخمی شده مامان زهرا که برای بچه اش بیقراری میکرد. خدایا مصلحتت رو شکر آخه چرا با خاله ی من اینکار رو کردی چرا عزیزش رو گرفتی چرا جشن عروسی پسر خاله ام رو به عزای دختر خاله ام تبدیل کردی. خدایا آخه حکمتت چی بوده ای خدا. زهرا خیلی عزیر بود زهرا خیلی مهربون و دلسوز بود زهرا خیلی زرنگ بود زهرا خیلی قشنگ بود. آخه چرا؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳
الهام پرتو

نظرات  (۳)

۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۷ مرتضی علیزاده
سلام
تسلیت میگم :(
پاسخ:
ممنون از لطف تون.
تسلیت میگم الهام جان. نمیدونم چی بگم واقعن. دلت آروم . دلتون آروم...
پاسخ:
مرسی عزیزم. برای آفو دعا کنید خیلی وضعیت روحیش خرابه
سلام 
در چنین شرایطی آدم فقط کفر میگه ، کلمه سخت هم یک کلمه تخفیف خورده ست ، نمیشه توصیفش کزد 
دو ماه پیش تو یه تصادف شاخ به شاخ از یک خانواده ۴ نفره فقط یک پسر ۵ ساله به یادگار موند 
من فکر می کنم دفن یک کودک ۱۲ ساله عذاب الهی ، نمیدونم شاید کفر 

پاسخ:
وای خدای من. واقعا آدم در این مواقع توی کار خدا میمونه . مگه یه طفل معصوم چه گناهی کرده که باید بی سرپرست بشه یا زهرا چرا باید بره که کانون گرم خانواده اش بشه زندگی به جبر زنده بودن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی