الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

پول چرک کف دسته؟؟؟

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ
هیچ وقت معنی این ضرب‌المثل رو متوجه نشدم که میگن پول مث چرک کف دسته. خب تا اونجایی که من یادم میاد حتی توی دوران بچگی که همیشه برای بازی توی کوچه و حیاط بودیم کف دستمون چرک میشد اما نه به اندازه لباس و سر و صورت. وقتی هم که حمام میرفتیم بیشترین نقطه‌ای که مورد مرحمت مامان برای کیسه کشیدن قرار میگرفت گردن مون بود و صورت. حتی روی دست ها هم سابیده میشد اما هیچ وقت کف دستمون رو نمیسابیدن که چرک ازش بیاد. خب اگه بخواهیم این ضرب المثل رو اینطوری معنی کنیم که پول هم مث چرک کف دست کمیابه پس اونهایی که پول شون از پارو بالا میره یعنی 24 ساعته چرک از کف دست‌شون میریزه؟ اگر هم معنی ضرب‌المثل اینه که پول مث چرک کف دست بی ارزشه خب مگه چرک صورت و گردن و بدن ارزش داره؟ خلاصه منکه نفهمیدیم چی شد فقط این رو میدونم که پول خیلی خیلی خوبه چون اگه نباشه چرک، کف دست که هیچ کل وجود آدم رو بر‌میداره
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۸
الهام پرتو

نظرات  (۲)

۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۲۷ کنکور پلاس
نتیجه گیریه جالبی بود :))))

+پول مثل چرک کف دست کمیابه !!!

ولی اونجوری که ما تجربه کردیم و تو روایات هم داریم 

بزرگترین ثروت قناعته! :)

موفق باشید 
پاسخ:
والا به خدا اگه من توی خرج کردن اسراف کنم. ممنون از حضورتون
:))))

با دیدن عنوان تنها محتوایی که به ذهنم نرسید محتوای پستتون بود!
جالب بود!
پاسخ:
ممنون :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی