الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

یعنی میشه ؟

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

یه اخلاق بدی دارم که خودم هم ازش بدم میاد و اون اینکه کلا دقیقه نودی ام . انگار نوعی بیماری دارم که حتما باید کارهام رو توی آخرین فرصتی که دارم انجام بدم. خودم هم میدونم کار کردن توی دقیقه نود چیزی جز استرس و اعصاب خردی نداره ولی درس عبرت نمیشه. خیلی هم تلاش کردم که این عادت بد رو ترک کنم ولی بی فایده است. بیشترین جایی که این اخلاقم نمود کرده توی کارم هست. هیچ وقت نشده مثلا آخر اردیبهشت اظهارنامه مالیاتی و دفاتر و ... آماده باشن و من خرداد و تیر یک نفس راحت بکشم. همین الان که این پست رو مینویسم کلی کار تلمبار شده دارم که به جای انجام دادن نشسته ام و نگاه شون میکنم. حتی دوربینی هم که بالای سرم نصب کردن هم کاری از پیش نبرده. واقعا خسته شدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
الهام پرتو

نظرات  (۳)

مثل خودمی خخخخ
زیاد خودت رو اذیت نکن
تنبلی تو ماها نهادینه شده خخخخخخ
پاسخ:
جدیییی؟ یعنی کلا بیخیال بشم؟ D:
درود 
این که درد مشترک همه است !!
پاسخ:
چه درد مشترک بدی
سلام الهام جان
ممنونم که به یادم بودی. تو وبلاگ دلارام کامنتتو دیدم و خیلی هم ذوق کردم. ممنون بابت دوستیت
پاسخ:
سلام دوست عزیزم. هم دلم برات تنگ شده و هم نگرانت شدم. اگر وبلاگ دیگه ای داری آدرسش رو بده اگر نه بهم سر بزن . ممنون که اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی