الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

نوشتن هم انگیزه میخواد

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۹ ق.ظ

بیشتر از دو ماه از زمانی که آخرین مطلب رو نوشتم گذشته، خب اتفاق خاص که متحولمون کنه که نیوفتاده ولی نوشتن همون روزمرگی ها هم دل و دماغ میخواد و البته انگیزه. خب درسته اینجا حکم یه دفتر خاطرات رو برای من داره اما همچین بدم هم نمیومد چندتا بازدید کننده‌ داشته باشه که برای نوشتن بهم انگیزه بدهند.

بگذریم

صبح امروز اولین چیزی که توجه ام رو جلب کرد برگ جریمه ای بود که تا 28 آبان مهلت داشت و با وجود اینکه همسر چند دفعه تذکر داده بود من فراموش کردم پرداخت کنم و الان باید دو برابر پرداخت کنیم. و اینگونه صبح مون رو آغاز کردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۳
الهام پرتو

نظرات  (۲)

۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۲:۱۱ باده پرست

سلام

پرداختش نکنید

یا بخشودگی میخوره

یا ارزش پول اونقدر میاد پایین که بعد براتون چندرغاز هم ارزش نداره 😂

پاسخ:
سلام علیکم. اتفاقا وقتی دیدم دو برابر شده داشتم فکر میکردم مناسبتهای بخشودگی ها کی هست که بتونیم استفاده کنیم. والا با این سیستم آنلاین که راه انداختن میترسم موقع آب خوردن هم استعلام بگیرن و بگن خلافی بدهکاری نمیتونی آب بخوری.:دی
۰۵ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۳ باده پرست

از این ستون تا اون ستون فرجه

پرداخت جریمه وقتی زور بالای سرته راحت تره

خخخخ

پاسخ:
به راحت بودنش فکر میکنم هههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی