الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

قرن نو

دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴ ق.ظ

امروز بیست و دو روز از شروع قرن جدید میگذره هرچند که هنوز بین علما اختلاف هست که قرن جدید 1400 شروع میشه یا 1401 ولی به هرحال هرچی که هست ان شاالله که پر از خیر و خوشی و سلامتی باشه. هرچند که من از همون هفته های اول درگیر دکتر بودم. درد شکم و پهلو و انجام سونو و مشخص شدن داشتن سنگ کلیه و میوم رحم و کرونای آریان که الحمداالله خیلی سخت نبود و به خیر گذشت و الان هم درگیری خودم . عجب ویروس بد بدن و چغریه. حالا مثلا این نوع سبکه وای به انواع دیگه ش. یه روز خوب خوبم یه روز مثل الان سر درد و آبریزش شدید و عطسه. البته ما که تست ندادیم ولی چون بعد از آریان،پارسا و سارا مریض شدن و تست سارا مثبت شد،احتمال میدم برای ما هم کرونا باشه. خلاصه اینکه به خاطر این ویروس دید و بازدید های عید نصف و نیمه مونده و نتونستیم یه گردش درست و حسابی بریم. بنابراین امیدوارم امسال ما مصداق ضرب‌المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست نباشیم   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۲
الهام پرتو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی