الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

من اگه شانس داشتم، اسمم شمسی خانوم بود

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ب.ظ

شما تا چه حد به شانس و اقبال اعتقاد دارید؟

من خودم که خیلی زیاد، البته به تازگی اعتقادم زیاد شده، از زمانی که  خیلی ها رو دیدم که با شرایط مساوی یا حتی کمتر از من وضعیت خیلی مطلوب‌تری از هر لحاظ نسبت به من پیدا کردن به این نتیجه رسیدم که عامل اون چیزی غیر از شانس نمیتونسته باشه. نه اینکه بگم دارم حسادت میکنم، نه اصلا، خدا را شکر هیچ وقت شرایط خوب کسی باعث نشده که به چشم حسد بهش نگاه کنم و یا مثل بعضی از آدما که وقتی کسی در شرایط خوبی قرار داره از هر فرصتی استفاده میکنن که اون شخص رو به زمین بکوبونن، نیستم و نخواهم بود. فقط ذهنم گاهی مثل الان درگیره که من چرا اینقدر کم شانسم؟ چرا حتی توی چیزهایی که داشتنش حق طبیعیه منه هم این کم شانسی ام اینقدر نمود پیدا کرده؟ چرا به هر سمتی که میرم حالا چه شغلی چه اقتصادی چه عاطفی به بن‌بست میخورم؟

به نظر شما چرا؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
الهام پرتو

نظرات  (۳)

۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۶ مرتضی علیزاده
سلام بر الهام خانم کم شانس
انسان دارای انرژی های مثبت و منفی ای هست که از خودش ساتع (؟) میکنه
دریافت این انرژی ها از طرف اطرافیان نه شانسه و نه اقبال
وقتی انرژی منفی ساتع شده به انرژی مثبت بچربه اسمش رو میذاریم بدشانسی!
اشکال کار جایی دیگه ست
پاسخ:
کجا یعنی؟
امیدوارم نخواین بگین که برمیگرده به تصمیم‌گیری های نادرست که اصلا موافق نیستم. چون گاهی در بوجود اومدن شرایط خوب اختیار هیچ نقشی نداره.
سلام
راستش خیلی وقتها دوست دارم اوضاع یه جور دیگه بود ولی به شانس ربطش نمیدم. خیلی وقتها نمیدونیم و کاری می کنیم یا میدونیم و اونجوری انجامش نمیدیم و یا نمیدونیم و نمیریم دنباله اینکه بدونیم. به هر حال فکر می کنم تا حد زیادی خودمون نقش داریم درباره اونی که هستیم البته منکر عواملی خارج از حوزه اختیارمون نیستم ولی راستش تو حوزه تاثیرگذاری و اختیار خودمون هم خوب عمل نمی کنیم به نظرم.
پاسخ:
منم منکر خوب عمل نکردن و خوب تصمیم نگرفتن مون نیستم. خب گاهی واقعا مقصر خودمونیم ولی  منظور من کلا جاهایی هست که اختیار و عمل نقش چندانی نداره
واقعن تو این مورد نمیدونم  دقیق چی میشه گفت  .باو رکن الهام جان دلم نمیخواد احساس کنی دارم دلداری میدم یا پندرز! چون حسی که الان دارم حس حرف زدن با یه دوسته اونم در مورد مساله ای که مدتها بهش فکر کردم.  
راستشو بخوای خیلی وقتا احساس کردم  انگار یه نیروهایی تو کارن که ما از وجودشون اطلاع چندانی نداریم و تاثیر خودشونو میذارن. اما عمیقن اعتقاد  دارم که این نیروها از پندار، کردار وگفتار ما تاثیر می گیرن. هیچ نیت و حرف و عمل خوبی نتیجه ی عکس نمیده . لااقل توی درازمدت اثر خودشو نشون میده . اینو خودم تجربه کردم که میگن و بر عکسشم صادقه . وقتی مشکلی تو یکی ازین سه تا پیش میاد کار سخت میشه و هر کاریم می کنی به فرجام مورد نظر نمی رسه. 
بعدم خیلی وقتا ورای اتفاقات ناخوشایند معمولن بد نیست . مثلن به سرانجام نرسیدن یه مساله ی عاطفی خیلی وقتها برامون بهتره .
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم
میدونی من با اینکه به شانس اعتقاد دارم ولی همیشه دعام بر اینه که بالاخره عاقبتم به خیر باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی