الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

از سر گرفتن روزانه نویسی

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ب.ظ
خوب یادمه که اولین وبلاگم رو سال 86 ساختم. اولش با یه سری متن های ادبی شروع کردم ولی یه مقدار که گذشت بیشتر دلم میخواست روزانه هام رو بنویسم از اینکه مثلا فلان روز کجا رفتم و فلان وقت چه حسی داشتم نوشتم. کلا هدفم از نوشتن توی اون روزها داشتن یه دفتر خاطرات بود. اینکه یه روز بیام و بخونم که توی یه تاریخ خاص حال و هوام چی بوده. الان  آرشیو مطالب وبلاگ قدیمی رو که میخونم به این نتیجه میرسم که واقعا زندگی آدم چقدر نشیب و فراز داره که بعد از گذشت چند سال شاید تعداد محدودی از اون اتفاق ها توی ذهن بمونه. برای همین تصمیم گرفتم تا جایی که میشه دوباره روزانه نویسی هام رو شروع کنم. شاید برای هیچ کس خوندن این روزانه ها جذاب نباشه اما حداقلش اینه که دوباره یه دفتر خاطرات دارم که لحظات خوب و بد زندگی رو ثبت کنم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۰
الهام پرتو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی