الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

الفبای ناخوانای احساس

یک قلم، دفتری هزار برگ و یک دنیا حرف، از کجا آغاز کنم که من با تو آغاز شدم ای خدای خوبم.

نی نی کوچولو حوصله داشته باش

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ
عصر دوشنبه ی هفته ی پیش به هوای اینکه پیاده روی کرده باشم رفتم توی بازار و دو سه ساعتی چرخیدم. شب هم با همسر رفتیم منزل مادرم برای عیادت از دایی که دستش شکسته بود. وقتی برگشتیم خونه ساعت حدود 10.5 شب بود که دچار حالت تهوع و دلپیچه شدید شدم . اولش فکر کردم مسمویت غذایی هست اما وقتی رفتم اور‍ژانس بعد از گرفتن نوار حرکتی جنین، گفتن احتمال زایمان زودرس داری و باید بستری بشی. بعد از بستری شدن حدود 15 ساعت یه سرم بهم وصل کردن و بعد از اون هم یه سری آمپول دیگه که باعث شد قند خونم بالا بره و یک روز هم به دلیل قند بالا مرخص نشدم تا اینکه پنجشنبه صبح با رضایت خودم و به شرط اینکه قند خونم را مدام چک کنم مرخص شدم. از پنجشنبه تا امروز 6 دفعه تست قند خون دادم که به جز یک موردش مابقی با مصرف قرص نرمال بوده. ولی توی این چند روز بشدت بی حال و گیجم و فقط میخوابم. الان هم که اومدم سرکار دلم میخواد یه گوشه ای باشه که بتونم بخوابم. از صبح هم که بیدار شدم کمر درد بدی دارم. مامانم زنگ زده و خیلی نگرانه که نکنه وقت زایمانم باشه و من هم که هیچگونه آمادگی ندارم برای این موضوع. دعا کنید که اول اینکه بچه ام صحیح و سالم باشه و دوم اینکه سر وقت خودش که نیمه دوم بهمن ماهه به دنیا بیاد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
الهام پرتو

نظرات  (۳)

خوبی عزیزم
نکنه نی نی کم حوصله اومده؟


پاسخ:
سلام عزیزم. نه اتفاقا هنوز نیومده. حالا دیگه باید التماسش کنیم که بیاد
الهام جان مادر شذنت مبارک. به گمونم کوچولوت به دنیا اومده. امیدوارم هر دو تاتون سالم باشین و بتونین به روی دنیا لبخند بزنین
پاسخ:
سلام فاطمه جونم. فدات بشم. نه این کوچولو فعلا جا خوش کرده البته تا دو هفته دیگه وقت داره. اما کاش زودتر میومد. حدود 20 روز هست که اومدم مرخصی و دیگه واقعا حوصله ام سر رفته. 
یه ندایی از خودت بده الهام جان. امیدوارم که حال خودت و کوچولوت خوب باشه. 
پاسخ:
سلام دوست عزیزم. خوبیم خدا را شکر. ممنون از احوالپرسیت. بوووووس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی